åtta dagar i veckan?

Känner mig så sjukt estetisk idag. Hängslen, farfarshattN, och något mellanting av flanell och arbetarskjorta samt att jag spelade piano barfota med kaffekoppen ståendes på pianot och hatten på, det var nog det som gjordet.


Men man är väl en liten veganestetjävelspacifistagnostikervänsterflata så why not?!?!?!?! (fast vänta jag är inte vegan, varför skriver jag det per automatik? it's a siiiign. SIGN)



Gudrun var iaf sjukt grym idag, tack för det! Älskar människor som faktiskt förstått detta med retorik. Hon var sjukt rolig, otippat nog, skrattade flera gånger. Ibland var det mer riktat som skämt, men hon var typ smygrolig bara av att vara som hon är som person typ.


Fan vad jag älskar att vara student. Funderar på att vara det 4-ever. Kan man det?



Borde plussa på dagens estetiska leverne och skriva en dikt därtill. Ska nog görat.


Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

it's a siiiign!! vi blire tsm!!

2010-11-17 @ 12:28:22
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0