för nitton år sen

 

Lyssnar på Drottning (eller ja Queen)(älskar Mercury för evigt) och tänker på sand. Sandsandsand.

 

Oj så kryptiskt! Vad betyder sand liksom. Olika för olika människor förmodar jag.

 

Jag är nu inne på mitt sista tonåriga år av mitt liv. Därefter får jag aldrig mer idka humörsvängnar, dampa obefogat på mina föräldrar för småsaker eller snylta på alla äldre syskon. Får passa på att leva ett hejdundrande år nu helt enkelt då!

 

För övrigt är det väldigt intressant när jag tänker tillbaka endast ett år, då jag fyllde 18. Det är intressant att tänka på hur annorlunda allt är nu gentemot då. Egentligen skulle man kunna säga att hela min världsbild delvis förändrats. Fascinerande, att ett år kan göra så mycket. Men glädjande, därtill. Jag har aldrig någonsin älskat att vara jag så mycket som nu, eller känt mig så trygg i mig själv. Det är väl fint, I guess.

 

 

 

Så här såg gumman ut för ett år sedan på Midyard, zöt chey va? Fast hon e zötare nu ;;;;) (jag är förmodligen exakt lika trött i verkligheten som jag ser ut att vara på bilden, jag sov aldrig något på gymnasiet nämligen)

 

Jaja, nu ska jag fortsätta denna leva ut denna 19-åriga känsla, zee ya


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

som om du ens har börjat sova nu eller

2010-11-08 @ 17:27:53
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

grattis igen förresten <3<3<3<32145137

2010-11-08 @ 17:28:13
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0