gammalt

Har man 1144 (detta är med andra ord det 1145:e) blogginlägg i arkivet så finns det saker att läsa för en evighet framöver. Klickade runt på någon randommånad något randomår, och fann till min sorgsenhet så himla deppiga inlägg från hard times. Det är ju fan en offentlig dagbok. Grejen är bara den att jag skriver alltid så subtilt när jag skriver om privata saker av den karaktären. Men likväl är det ju jag som är jag, så jag fattar ju ändå vad skiten handlar som, självfallet.

Vill helt enkelt bara säga å mina gamla blogginläggs vägnar att det är fint att då inte är nu. Vad bra att nu ÄR nu!



Jag och Emmzangurl på världens bästa kafé station, där jag säkerligen spenderat 1000 h av mitt liv, minst. 1000 välspenderade timmar. Mer värt än 1145 skrivna inlägg i ~cyberrymden~


Nu måste jag nighty nighta 4 real, ska ju fan stötta minkgummorna och minkgubbarna imorgon, viktigt.

G'nattnatt på eder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0