~gingahbreadcookiezyo~

Nyss hemkommen från pepparkaksbak med zyzter. Hon gjorde om änglaformskakorna till fladdermöss (de gamla hårdrockstendenserna går aldrig ur, till min glädje) och jag gjorde lesbiska gummor. Som det skall vaaaraa.

Fast den kalla degen är ju lätt godast.


Imorgon skall jag få träffa min gamla goda vän Mickiz (numera called Mamma Mikaela) och hennes tre veckor gamla lilla guldklimp. Gud, jag tror inte att jag någonsin träffat ett så litet barn på så nära håll? Än mindre hållit i ett. Jag har haft ofantligt lite barnkontakt i mina dagar, jag har ju alltid varit den som varit yngst i min familj och i andra sammanhang.

Ska bli sjukt kul, varje gång man träffar små enheter av forna BL3 så fylls hela själen med lycka. Så synd att det händer så sällan bara. Men that's life


Älskar Janisgumman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0