give you everything I've got for little peace of mind

Hahahahaha fortfarande, måste älska English Pirate på fb:


en vänförfrågan:

"1 sorry lout thinks they're yer mate!"


Så jävla klockers, blir typ lycklig på riktigt.


Nu vet jag förresten varför regnbågen är pridesymbol! Jag vet även upphovet till pride, fast det har jag vetat ett tag. Men sedan glömde jag bort det. Så nu lärde jag mig det igen.

Det är bra att veta saker. Man förstår allt så mycket bättre då.

Ville bara säga det, oki

Herråp

PS HOPPAS ALLA TAGGAR FEKKE LÖRDAG VI HAR 1,5 KG CHIRRE OCH LIVET OCH SÅDÄR!!!! FULA KLÄDER!!!! ZEZ!!!  DS

Kommentarer
Postat av: Monica

Haha, english pirate är KUNG! ARR!

2010-11-10 @ 23:05:37
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0