mannen, myten...?

Ser verkligen inte nöjet i den här bloggen. Finns det ens något? Dess existens kanske är helt överflödig. Fast det är väl allt om man tänker efter. Ingenting behöver ju finnas egentligen. Men det gör det ändå av outgrundliga anledningar.

Jan Stenmark fick mig att skrocka glatt och fnissa därtill, mitt in public på en bokaffär (var dock bland vänner obs så nördig är jag inte att jag schitzoskrattar ensam (fast jo vem försöker jag lura)). MÅSTE. HA. EN. SÅDAN. BOK.





det här hade ju inget med någonting att göra men hon får bo där ändå, trots sin jävla päls

Kommentarer
Postat av: Anna

Finns det en Jan Stenmark-bok????? I NEED IT! Nog för att jag har en mapp på datorn med några 50 bilder, men om min dator kraschar behöver jag dem i icke-virtuell form

2010-11-05 @ 01:09:43
URL: http://typinte.blogspot.com
Postat av: /innehavaren av denna blogg

Hör och häpna: Det fanns TVÅ böcker!!! Jättetjocka och fylld med framtida skratt.



Saker behövs i icke-virtuell form ibland också, indeed. Let's go buy them osv!



Fast böckerna var cpdyra, typ 300 sek...tänk så många tråkiga kurslitterära böcker man hellre hade skippat för den... he e int lätt!

2010-11-05 @ 11:21:47
Postat av: Anna

Men då har jag något att önska i julklapp. Alltså, serr, jag ska önska dem!

2010-11-05 @ 13:50:47
URL: http://typinte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0