& nico

Hade totalt förträngt lookbooks existens. Inte för att det någonsin varit någon ~viktig del~ av mitt liv; meneee kan ju vara kul att kika på när man har ABSOLUT INGET ANNAT för sig. Snygga männschkor, snygga clothes, snygga fotografier. Eller ja, oftast då.

Så, som en påminnelse till mig själv (eftersom att jag självfallet läser min egen blogg, I'm not stupid eyyy) :

http://lookbook.nu



PS Fast jag måste ju tillägga att allt inte är guld och gröna skogar med sidan, liiite 2 much fashioniztaz hägrar nämligen där, som förståeligt. Men det man kan ju blunda eller bläddra förbi?!?!!!???!!?!?!!!!11233??? DS

Kommentarer
Postat av: ETQ

LÄGG DIG FÖR I HELVETE!!!! jävla miffo

2010-11-27 @ 12:18:54
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: /innehafvaren till denna blogg

Ett sådant otrevligt språkbruk du har gumman, tona ner det lite, I haven't done you no harm!



Jag lade mig efter jag skrev det där, bra va? :):):)



CPJÄVEL SOM KOMMENTERAR ELAKT, DU ÄR MIN DUMMASTE BLOGGKOMMENTERARKOMPIS :(

2010-11-27 @ 17:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0