~queer~

Förstår på riktigt inte hur jag hann skriva uppgiften som skall in idag, bara under denna morgon. På riktigt, hur fan gick det till?!?!?! Skulle ha gjort den igår men det råkade jag skita i, jag läste till 02.30 typ, och då pallade jag verkligen inte att börja skriva. MEN JAG HANN, älska att börja sent, älskar morgnar, älska livet <33345 (fast egentligen hatar jag morgnar, natten äger de totalt men jaja)

För övrigt mycket intressant att analysera queerteorin som jag hitintills alltid bara höjt till skyarna. Men nu när jag har ~~kritiskt granskat~~ så inser jag att även den, såsom de flesta teorier när de yttrar sig rent praktiskt, har sina brister.


Men jag kommer alltid älska queer för att grundtanken är så himla fin. Just have to love it, folks!


(Hur många av er tänkte på "Queer as folks" när jag skrev det? Förmodligen därför jag avrundade med folks omedvetet, creepy brain)





Hemsk, autentisk bild från början av förra sekelskiftet, där två homosexuella män som slavar, tvingas göra det förlöjligade i klänningar. Hemska tider, hemska tider. Sådant där som gör ont att se.




Nu är jag hungrii_chey91 så nu blire lurre innan uni., tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0