tråkigt drygt ointressant

cappuccinopepparkakor = L I V E T

Imorse var jag hos tandiz, var tvungen att gå upp 06.15 för att hinna dit (min sista gång gratis, btw). Sådant som ej uppskattas. Sedan fick träffa tandhygienisten; hon skulle ta bort tandsten. Har gjort det en gång i ettan typ, och det är fan inte pleasant. Det känns som att alla tänder skall gå aaaaaaaaaav. Plus att när man fick skölja munnen efteråt så var allt vatten BLOD, Zupahfresh, ehhhh.....


Men nu är mina tänder JÄVLIGT rena. Kan vara ett plus.


Jag somnade när jag kom hem, sedan var min kropp så dank att den sov till två. Dankday. Jag som måste plugga, orkar inteeee


Har ju inget med det här att göra men hon får alltid vara med för att hon är bezt.


Ovärd dag. Varför måste livet blandas med bra och dåliga dagar, kan inte alla dagar bara vara zuperbra?!!!?!!!?!!! Fast jag ska i alla fall träffa min fina, bästa systerrrrr. Alltid något. Något bra!


Herråp du försummade sida, du kanske får uppleva publicering av bättre ting i framtiden. Det beror på om min krage rycks upp eller eeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0