ditten och datten och jag hatar facebook och chatten

Det enda jag känt om fb alla sekunder jag varit inloggad idag (lär ju vara några...) är depressing thoughts. Majoriteten av alla statusuppdateringar gör mig deprimerad. No offence ifall någon av er som läser detta skrivit något (förutsatt att ni är vän med mig på fb då), men likväl: allt är bara....så jävla ointressant och tråkigt.

Säger jag att alla människor är ointressanta och tråkiga? Nej, så är det ju inte. Men sociala medier är uttröttande i längden. Borde ta en internetpaus. Så jävla skönt det vore.


Nu skall jag förtära Cream Cheese (världens jävla bästa <3), samt läsa HP 7 och lite sexualpolitikshistoria. Could be fun ey


IMORGON BÖRJAR VAD SOM FÖRMODAS BLIR DET INTRESSANTASTE MOMENTET I KURSEN, jaaaa <33345 Fuck you, "Arbetet". Ses aldrig igen (inte förrän jag får komplettering på tentish såklart. Men den dagen den sorgen va)



Saknar dig min finaste älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0