dryg lista än en gång

Min bästa vän har flera underbara, går ej att säga endast en
När jag borstar tänderna
så gör jag det med min pridetandborste <3
När jag lagar mat
är jag glädjen själv / mvh kökshoran
Jag är rädd för
höjder och traktorer
Den värsta känslan är
uppgivenhet
Den bästa känslan är
eufori
Jag är bäst på att
prata i parenteser och dricka kaffe
Jag är sämst på att
komma i tid (sorry for that folks....)
Jag kommer alltid vara
feminist
Jag lyssnar på
BRA MUSIK OKI
Jag pratar
mitt egna lilla säregna språk
Jag tycker om
London, queer, beatles
Kärlek är
vackert
I somras
levde jag livet på P&L och pride
Sist jag grät
minns uppriktigt sagt ej, det var nog en månad sedan
När jag vill tänka
långpromenixar jag
När jag bakar så bakar jag
något gotttt
Innan jag går och lägger mig
äter jag jävla mycket alltzå
Just nu tänker jag på
att jag vill gå till ica köpa fett se "broder daniel forever". fast jag borde plugga...
Bebisar är
otroligt söta, de enda oskyldiga av homo sapiens
Idag har jag
chillat på det nya UG'et i tusen timmar. kallas visst kafé lindell?
Ikväll ska jag
SE "BRODER DANIEL FOREVER", lyssna på the knife
Imorgon kommer jag
kanske hitta på nåt asskoj, vem veeet. har massa planer för torsdag, fråga om det istället iddi
Jag vill verkligen
åka tillbaka till London, festa i soho, gå på festival
Om jag var ett djur skulle jag vara
en kissemiss fattaru väl
Min mobiltelefon är hahahaha ett jävla skämt! ~hate technic~
När jag vaknar på morgonen
är jag inte alltid så utvilad, men oftast glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0