2010-10-19

USCH, är finally klar med den asdryga norska rapporten. Det tog bara 1000 h. Eller typ 4-5, så jääävla dryg. Har lärt mig en sak av rapporten, att ordet "slik" är vanligt förekommande i norska. Useful knowledge, indeed....not.



Nu byter vi till något roligare. Det finns ytterst få Beatlescovers som är RIKTIGT bra. Detta är en av dem:





Väldigt dålig bildkvalla tyvärr, men det var det klippet med bäst ljud (vilket såklart överväger). Ett sådant fantastiskt scenspråk, blir helt lyrisk inom mig varje gång jag ser detta! Fantastiskt tight band, allt sitter, och alla är riktigt skickliga musiker. Helt jävla amazing.


Joe Cocker, från Woodstock -69, om det har undgått någon.



PS. Ofta det redan är den 19:e oktober? Nu blir jag rädd på riktigt.. DS

Kommentarer
Postat av: soffan

slik betyder "sådana" :)

2010-10-20 @ 19:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0