20101030

Ogillar den här dagen ganska mycket. Ironiskt med tanke på att jag taggat den så mycket i 1-2 veckor.



Men så blir det ju ibland. Vi missade hela Kiwi Maddog trots att vi var på krogen under spelningen (fråga inte hur det gick till för det vet jag inte ens själv), kanske det sjukaste failet någonsin. Jävligt ovärt. Men jag följde med Amandus på efterfekke i alla fall, och det var ju kul. Fick dock bekräftat än en gång att efterfekke alltid är ovärt. Promenerade hem i snöblandat regn 06.00 på morgonen.


Haha, vad deppigt det här blev. Älska depp


Älska Britta Persson


Kommentarer
Postat av: Anna

Neeej, kom igen, det är pepp som gäller! Dammit! Jag är peppad! GET YOUR PEPP ON!

2010-10-30 @ 15:51:22
URL: http://typinte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0