break the silence

Gillar min och el padres gemensamma tidsoptimism:

Pappa: "Oj, jag fick ett sms, de kommer kl. sex istället"

(Min bror och hans tjej skulle komma på middag 17.00)

Jag: "Ja men det är ju lugnt, det är ju om bara en halvtimme"

(Klockan är 17.20 = 40 min)

Pappa: "Ja men precis, det är ju bara 10 minuter bort."


Men ska tareee luuuuuuugnt.




Har haft en jättefin dag. Har skrattat mycket! Det äger. Man blir så glad då. Nu taggar jag kvällen som oförståeligt nog skall spendera på Krogen Krogen - trots min eviga pakt gentemot fenomenet. Till mitt förslag kan jag säga att det INTE är 18-årskväll med dräggiga stekare/fjortisar/äckliga högstadiemänniskor - utan det är Klubb Utkant'N = 20+ och liveband. (man har väl kårleg och kommer in på sådana ställen ;;;;) )

Spyr den den kommersiella mainstreammusiken som ALLA 18-klubbar tenderar att kasta som frätande syra på en, så det är ju alltid kul med bra musik denna afton som omväxlings skull.

Plus att det är brushaaans band, och de är king. Speciellt live.

Blir NIIICE.


ETQ och Linniz skall se Saw VII på bio, ska höra med dem sen om "skräcken fick en ny dimension".

Ha en fin fredag!

Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0