dessa ryska folksånger - de gör mig alldeles salig

Frostiga ögonfransar. Det är vad Norrlandshoran har att bjuda på. Tackar väl och tar emot, med mina avdomnade isbitar till fingrar. Hard times.


Men likväl bra. Östra Station var typ futuristisk science-fiction-style, vetskapen om att man var i UMEÅ när man stod inne i hallen var ganska oförståeligt. Rena rama moderna storstan här va! Hatar dock Umeås expanderingsambitioner så jag hoppar väl inte direkt av lycka.

Fast det kommer dock äga nästa höst när de långväga snabbtågen kommer igång på riktigt.

Fick även beskåda emmagumzans side-cut, var tvungen att smeka den några gånger, rent nostalgiskt. Kan jag sluta sakna min side-cut eller? Kan ju ändå inte skaffa någon ny förrän om 70 år, så det är ju ett ganska meningslöst önskande.

Ett meningslöst bloggande, varpå jag slutar nu.

Cíaooooo bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0