det finns en gata där alla kan mitt namn

Längtar efter ett varmt Borlänge med fantastisk musikpuls och 40 000 festivalglada människor.

Längtar efter ett sommarStockholm med 500 000 stolta, glada, kärlekshyllande färgranna människor i världens bästa demonstrationståg.

Längtar efter ett halvmulet London med artiga britter och underbar kultur i varje hörn, och ett uteliv som av en annan värld gentemot Umeå.



Är inte less på Umeå, det är inte det. Faktum är att jag gillar Umeå betydligt mycket mer när jag är student än vad jag gjorde innan. Man ser Umeås kvaliteter som studentstad med helt andra ögon när man själv är i situationen.

Men jag känner likväl att denna höst blir min hemmaperiod detta år, verkar kanhända inte bli några fler resor, bortsett från kanske någon spontanresa till Stockholmet om man får pengar över.

Jag vill bort och slippa internet i en vecka. Fy fan vad skönt det skulle varaaaa.


Men men, nu sitter jag här, det är tentavecka - och det som får mig att le är tanken på att fenomenet tenta ger en mycket god anledning till att fira när den är över, dvs ~tentafekke~ nästa vecka, typ tis, ons?

Håller även på att smida 19-årsfekkeplaner med Sofia.G, I'll keep you updated about that! Kommer bli N-I-C-E


Nu blire kaaaaaaaaaaaffffffffffffffffffffffffffeeeeeeeeeeeeeee, ~the black gold~

Kommentarer
Postat av: Monica

Jag ska lätt hänga med på P&L nästa sommar!

2010-10-05 @ 21:11:08
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: /filliz

Jaaaaaa, gör det gumman (L)(L)(L) !!!! FAN vad jag tagggggar!

2010-10-05 @ 22:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0