fbdizzen



Har haft en riktigt bra kväll (Trots gängets kollektiva ~~diss~~ gentemot mig. Det roliga är att hade jag varit vem som helst av er hade jag sms:at alla och bara: "Varför ringde ni inte miiiig?!?!?! SCHYST DÅ!". Men jag är inte sådan, därför gjorde jag inte så va. Hoppas ni hade kul ändå mina älsklingar :) ).

Men nog om quellN


Tänkte bara berätta denna tanke som susade runt i mitt huvud:

Jag ville sitta vid dattan, för att avrunda dagen lite, så som sig bör. Men jag lovade mig själv att göra ALLA internetären but facebook - för den skiten måste man försöka att klara sig utan.

And heres the funny part: Jag var tvungen att sitta vid adressfältet i ca 6 sek av blinkande pinne innan jag kom mig för att komma på någon annan självklar sida att söka på bortsett från fb. Fb sitter i ryggmärgen så till den milda grad att man blir helt ställd när man förbjuds besöka denna skit.



Och angående något helt annat, jag säger bara; Twin Peaks - vilken serie! Den har allt: fula kläder, snygga kläder (massa flatflanell), fula karaktärer, snygga karaktärer, stereotypa american things, en ung Orson Hodge, crazy-scary-nice-music, drama-intriger, konstiga beteenden etc.

Nu ska jag dricka mitt chilite och INTE besöka fejan.

G'natt på eder

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

DU SKULLE JU VARA MED DIN FAMILJ SKYLL DIG SJÄLV!!!

2010-10-02 @ 11:44:30
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: fillieyo

JAG VAR INTE MED MIN FAMILJ MEN JAG HADE KUNNAT VARIT MED MIN ANDRA FAMILJ = ER MEN TYDLIGEN INTE!!!



eller jag var med la familia till 22-23 :)

2010-10-02 @ 12:59:46
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: molly

ja precis du skulle ju vara med din familj så sluta klaga? :SSSSSSSSSSSSSSS

haha till 23... jag och lova åkte hem 23.30 såatte

2010-10-02 @ 15:10:02
Postat av: Linnéa

biatches ingen har minsann hört av sig till mig heller............ inte ens nästan.................................... du verkar iallafall veta att du blev dissad.........................

2010-10-02 @ 16:17:51
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

23.30, då är ju natten knappt ett embryo än :(



känner full sympati för dig linniz!



jaja vi zez ju allihopen imorgon så ingen skada skedd <33345

2010-10-03 @ 04:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0