I like rusty spoons

Hemma från jobbet en schväng. Lite småjobbigt att gå upp halv sju en söndag, men eftersom att jag har ett så underbart jobb så gör det faktiskt inte så mycket. Vi bakade en god söndagspaj (med äpplen, hallon och mandelmassa), sedan kom brukarens mor - världens sötaste tant - på fikabesök. Det var trevligt. Jag har för få gamla släktingar, helt klart.

Så nu skall jag käka tidig middag och återvända till kneget 18.00.

Det som svider är alla hundratals sidor jag kommer back när jag missar denna pluggarsöndag, men men. Får tänka på att detta gynnar min kommande tatuering - och det ligger ytterst högt i prio så det överväger ju ändå!



Kom att tänka på denna fantastiska bortglömda klassiker, helt jävla awesome:


 

Bara några dagar kvar till ~~fekkeeeeN~~, taggarå

 

 

backarå

 

taggarå


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

älska salad fingers (L) tagga fekkeeeeeeeee!!!!!!!!!

2010-11-01 @ 00:37:45
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0