ID-timez


Berättade för min far om det jävla gisslet med mitt leg. 70 % av gångerna jag visar upp legitimationen så får jag en tveksam blick som svar, även ofta kommentar liknande: "....det ser inte ut som du....". Jag är less på att känna mig som en 15-åring som nallat en ful systers leg!!!!!!

Så som sagt; när jag beklagade mig över detta tärande problem, så förtäljde pappa världens bästa anekdot som gensvar:

P: "Ja, men vad fan fick jag göra när jag skulle till Tjeckoslovakien? Jag visade upp leget, och de svarade att: 'Det där är inte du.'. Leget var såklart på mig, men jag var slätrakad på bilden vilket jag inte var i verkligheten. Det var en kommuniststat då, så självfallet var det hårda bud i tullen. Jag gick och rakade av mig helskägget och sedan var det löst!"

F: "Hahahahahahhaha, ofta du var tvungen att raka dig?!"

P: "Ja, vad fan skulle jag annars göra?"


Crazy times. Tur att man inte har skägg.

Men likväl är mitt leg extremt osmickrande och snarare en lögn om man jämför med dagens sanning. Måste råda bot på detta problem.

Och jag lovar er, kära läsare, att jag skall lägga upp en bild på mitt leg när jag beställt ett nytt, om intresse finns. Ett gott skratt förlänger livet menar jag, så då gör jag ju alla en tjänst med andra ord.... (det är verkligen FULT i ordets rätta bemärkelse)

Kommentarer
Postat av: Monica

Hahaha det måste du göra! Lägg upp en bild på det gamla och en på det nya, så man får se den uppenbara skillnaden ^^

Det roliga med ditt nuvarande leg är att du på den bilden fortfarande har kvar "barnhullet". Jag menar, de där kinderna, vart är de nu??? ;)

2010-10-28 @ 23:48:03
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: /filliezzzzzz

ska lätt görat!

hahahaaa jag vet! åhhh, miss those old cheeks don't I?!?!?!



äsch, inget å ha, inget å ha, snörde ner dem i soptunnan i början av gymnasiet. har inte ångrat mig en sekund sedan dess.



;)

2010-10-28 @ 23:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0