KANELBULLENS DU VET

My feet is my only carriage

Gillar att klubben Take Queer har bytt åldersgräns från 20 till 18 permanent nu, förmodligen har undertecknad en fot med i spelet här  ;) Så tacka på, ba tacka på. 23 OKT är nästa quell iaf.


Kyliga höstvindar blåsa oss ur led. Får sänka min cyklande hastighet från 35 km/h till fjuttiga 10 eller liknande. Ruttet... Men no hard feelings egentligen - ty hösten är min favorit av favoritiska årstider att tycka om!!!!






Skulle vilja gnälla på tentan redan nu, men jag besparar er det till kommande dagar då det förmodligen kommer bli topic of the week. (Gnällgnäll!)


Har börjat försöka skriva dikter även när jag inte är nedstämd. Till min stora glädje har jag funnit att det faktiskt går. Tack vare Karin Boye. Tack



Tja dolly längesen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0