Lyssnar på Kniven, ni vet

Jag är för odisciplinerad för mitt eget bästa. Kan det inte komma någon tentavakt med hot om späkning om man inte rappar på med jobbet?! Varför måste man ta ansvar själv?!?!?!! (Hej jag-är-inte-redo-för-vuxenlivet-cheyen) (fast det är jag egentlligen - lovar!!!)


Radio är fantastiskt underskattat. Hade jag inte lyssnat på radio hade jag t.ex inte vetat ett dyft om Kölnkonsertens existens - trots att det är den mest sålda jazzskivan av en soloartist! Fast jag lyssnar dock aldrig på musikkanaler på radio. Lol, vad är syftet med det egentligen - man har väl sin egen smak = man borde hellre lyssna på CD/LP/dattan? Rix FM är för färskingar.


Tänkte att ni kanske ville se hur min vackra gos ser ut:




Är han inte jättevacker, så säg? Han kan spinna också! Och så luktar han kattbebis. Varje morgon vid frullen envisas han med att sitta i mitt knä när jag äter. Det brukar vara rätt mysigt tills det att han nästan lägger svansen i gröten (händer varje morgon). Då blir han vänligt men bestämt hänvisad till golvet. Hur kan man inte ha kontroll över sin svans? Vore jag katt skulle min svans vara min bästa kroppsdel - således verkligen något jag skulle lära mig bemästra.


Ehhhh, juste, det var tentan ja.....

Det...går....ju....framåt!

Imorgon skall jag skriva ut bilder till Red Dragon, kamrater kära kamrater ;) Spännande va?

Kommentarer
Postat av: Monica

När blir tatueringen av? Har du bokat tid? :):)

2010-10-06 @ 23:25:52
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0