ssssöndag?



Everyday Is Like Sunday, Sunday Bloody Sunday, Jag Hatar Söndagar, Sunday.

Finns mången låtar med söndagsbudskap. Eller inget söndagsbudskap alls, ty söndagar både är och inte är. Jag var inte bakis idag, och jag kan meddela mina tillrättavisande kamrater att jag hade en felfri fylla. Trodde inte att jag kunde gilla vitt vin så mycket, men jag är väl inte bara en vampyr-goth-estet kanhända.

För det är jag ju verkligen inte. Börjar tagga till för 19-årsfekken nu. Inte för att jag vill bli 19, för det är ju rätt trist. Men för att festen i sig säkerligen kommer att bjuda på många trevliga timmar med fint folk, varav vissa man träffar alldeles för sällan. Det känns även litegrann som en upptaggad fekke som när man precis hade börjat dricka, lite spännande så där. Vet inte riktigt varför. Har det kanske att göra med temat?


Man kanske borde göra en söndagslista på spotten. Har ju en depp-måndags-lista, så varför inte en dank-söndags-lista? Det saknas definitivt en tagg-fredags-lista, fast det kanske kan jämföras med förfekkelistor och sådana har man ju.

Blir less på alla listor som saknas men som ändå aldrig görs


Kommentarer
Postat av: sofia w

glöm ej

Sunday Morning

A Sunday Smile



2010-10-19 @ 15:06:46
Postat av: /innehavaren av denna blogg

how could I ever forget! thanks for the tip, det var befogat!

2010-10-19 @ 18:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0