these lovely things.



Ska sluta att tjata om John Lennon. Det är bara det att jag råkade halka in på denna låt igår, då jag kikade igenom alla nytillagda Lennonlåtar som äntligen finns att ta till godo på Spotify.

Jag vet inte om  jag har hört denna låt förrut. Det känns som det, fast jag faktiskt tror att jag inte har det. Det känns som att jag har hört den i ett annat liv, på något mystiskt sätt.

Den är så otroligt vacker. Fulländad.

Kolla hellre upp den på spotten, så mycket bättre ljudkvalitet





Nu blir det matlagning, zedan off to hang-around with ma ~genus~friendz. Tagga Él Casa de Nationál!

Öl för 25 spänn osv. Känns heeeelt ok. Och mustascher!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0