fucking jävla kukåmål


"Elin har hånglat med ungefär 70 000 killar, och tycker allt är tråkigt. Hon längtar efter att något skall hända. Jessica är tillsammans med Markus som tycker att han är tuffast i hela Åmål. Johan är Markus bästa kompis, han är dessutom förälskad i Elin, som tycker att Johan är töntig eftersom han kör moped trots att han går på gymnasiet. Och så Agnes som är ensammast i hela världen och som älskar en viss person så mycket att hjärtat nästan går sönder."



Alltså SNÄLLA - ge mig den bästa svenska ungdomsfilm som någonsin gjorts!

"Jag trodde det var Markuuuus"


Det roligaste är att på VHS-versionen så är det reklam för det nya, c00la fenomenet ~~sms~~, innan filmen. Lagom old-school.

Lol att filmens titel blev "Show Me Love" i USA. Jävla mesar. Det är så ironiskt att de är så sjukt pryda, när det är deras land som har sjukaste och den mest perversa kulturyttringar. Ville (min bror) fick inte ens spela utan tisha på turnén i Amerikat, trots att det var 30+ grader varmt (det var en utomhusscen, liggandes i stekarsolen)! Tror t.o.m att han hade flannelskjortiz på sig. Döden.

Typ döden i samma utsträckning som när jag vaknade upp i ett bastuvarmt tält på Peace i år, med både flanellskjorta och cheapisar på mig. Hahahaha, hade gett guld för att beskåda min damp då: "Jag svettas i ANSIKTEEEEET!!!!! Ska ni gå utan mig, jävla idioter!!!!!"

Ahhh, sweet memories.

(Jag har faktiskt sagt förlåt för mitt ytterst oacceptabla uppförande!)


PS. Apropå ingenting så börjar jag tycka att kattungar är lite hypade i onödan, längtar enormt till dagen då Winstonboy vuxit upp till ett stort, grannt lejon. Han ska bli enorm!!! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0