vad gos, mrs Gouze

Alltså kan inte koncentrera mig på tentaskrivandet för jag tänker bara på tatueringartatueringartatueringar all the time, detta är en neverendingkväll men egentligen inte ur ett negativt perspektiv - för jag har det rätt trevligt ändå. Med höstblåsten utanför fönstret, gogrejer att äta och vacker musik smekandes mina öron.



Coolyo (dock inget jag skulle göra själv. eller i alla fall inte med den placeringen)


Jag hade tänkt vara nykter en period framöver, men sen råkade jag bli bjuden på inflyttningsfekke på fredag. Och sociala sammankomster kan man ju liksom inte tacka nej till, i alla fall inte om man inser vikten av god social kompetens.


Där rök den planen! Men jag lovar er, my hard-drinking-times are over, ska fan dricka jävligt lite. Ska spara mig till 23:e okt (queerklubbN) och 6:e nov (födelsedagsfekken), that's a promise!


Vill ha ruccola. Ska önska mig ruccola när jag fyll' år.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

SPARA dig till 23 oktober? två veckor, bra gumman :-) :-) :-)

2010-10-06 @ 11:46:52
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: /fillieyo

okej, tänkte att det var längre än så :( men märk väl att jag knappt druckit på 2 veckor redan nu - då är vi uppe i en månad :)

2010-10-06 @ 12:06:04
Postat av: Emma

hahah linnizz har en poäng där ;) tjockt snygg tattoo faktiskt!! men din kommer vara ännu snyggare (L)

2010-10-06 @ 16:02:37
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Monica

Orka att dina drinking days are over när du inte ens är fyllda nitton...! Jag ska ändra på det när jag kommer hem för då blire att imundiga alkoholhaltiga drycker! :D

2010-10-06 @ 17:32:17
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0