ztrezz

Insåg nu att jag bokat in optikertid 14.00 på tisdag (rutinkoll bla bla), i stan, och klipptid 16.00 samma tisdag, på strömpilen. Det är precis lagomt emellan för att man skall hinna - men tillräckligt snävt för att jag skall bli stressad. Fan, jag som hatar att stressssssssa (även därför som jag också alltid kommer för sent :----) ).

Kommer typ inte hinna, argggghhhhhhhh


Insåg även att tentish ges tillbaka imorgon. Prestationsångest, någon?


Just nu ger jag all min lycka åt e-böcker (precis som alla andra genuskamrater gör) - man lånar böcker som filer via bibliotekets hemsida, som raderas efter 30 dagar. En stor hyllning till detta fenomen, som minimerar antalet tvång till bokköp


/ hälsningar fattig-student-filliezzzz


Jag och 2 av mina bröder, en till synes ostressad men myggtät kväll i Stockfors, utanför Älvsbyn, utanför Piteee'. R.I.P älskeconversen



Kommentarer
Postat av: Linnéa

guman, för att lätta ditt stressade hjärta en aning kan jag meddela att min optikerkoll tog ganska prick 20 minuter så om du har två timmar på dig hinner du gå både till strömpilen och tillbaka till stan igen om du så vill :):):) alltså = lugnt

2010-10-27 @ 12:20:01
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: /innehafvaren till denna blogg

Gumman, tack så mycket för att du lugnar mitt hjärta <3 Du har så rätt så, det roligaste med mig är ju att jag är tidsoptimist OCH tidspessimist på samma gång, hur nu det går ihop....

2010-10-28 @ 01:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0