2010-09-10

Vill bara börja med att säga att jag älskar Winston så otroligt mycket - he's the man of ma life!


Och sedan vill jag säga detta;


OMGOMGOMGOMG LYKKE LIIII SKA SLÄPPA NYYYYYYYTTT!!!!! FATTAR NI?!?!??!


Och sedan vill jag tillägga detta;


OMGOMGOMGOMG ANNIKA NORLIN SKA SLÄPPA NYYYYYYYTTT!!!!! FATTAR NI?!?!??!

Annika Norlin har Releasefekke på Scharinska på onsdag! Fuck 20 jag SKA dit!!!! Inträde 120 sek och man FÅR skivan på köpet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Så, nu har jag avreagerat mig.

Så hur har jag spenderat denna torsdag, som var en fredag i mitt psyke, då? Jag har varit på universitetet, hängt med syster, friendios,  förfasats över det faktum att Cheap Monday INTE säljs i Umeå (ännu ett skäl till att dra härifrån, ett jävla sätt....), köpt piptobak, ätit kanelbullar, köpt en militärkappa á la 1962 för 20 kr, köpt jeans (love them <3), och hittat ett nytt nice band.


Detta är alltså dagens musiktips, som jag fick av min kamrat Emil (han hade dock bara hört en låt, gissa vilken...)

LYSSNA BITCHES N' HOES


Trodde aldrig jag skulle få höra en sådana klockrena covers på Joy Division och Depeche Mode när det t.o.m är en helt annan genre än originalet. Så sjukt bra.

På riktigt ni måste lyssna


Nu ska jag föda min kropp med näring, även ofta kallat mat. Så att jag får känna energin stråla ut i mina fingertoppar! (Det är sant, min kropp är cp - har jag inte ätit på länge så KÄNNER jag verkligen hur energin åker ut i kroppen, cräjsy va)



HERRÅP TAGGA LYKKE OCH ANNIKA NU VA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0