2010-09-13

Håller på att bli förkyld. Två tummar upp!


Annars tänker jag mest på att det bästa skälet med att bo i hus är att man då har möjlighet att spela piano på natten om man vill. Få förunnat.



Nu börjar pluggdisciplinen avta, hur ska det gåååå imorgon. Fick jag en enda önskan uppfylld så skulle det vara att få sova nu. Och att vara ledig imorgon. Och att The Knife skulle turnera. Och att jag skulle flytta till London nästa vecka! Man kan ju drömma. Fast nej det kan jag inte - eftersom att jag inte får sova (är ingen dagdrömmare).


Men en positiv sak är i alla fall att jag återfann mina till synes borttappade skivor: The Knife och John Lennon. De hade chillat bakom dattan sedan i juli. Ett kärt återseende, I can tell you that





Hade inte tackat nej till lite festival nu. He had som sutti fint he!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0