2010-09-23

Någon gång i mitt liv skall jag lära mig Chopins Raindrop Prelude. Sedan skall jag spela det på en vacker, skön flygel. EJ en elektrisk, OBSOBSOBS!


Imorgon är det fredag för er som missat det. Det hade lika gärna kunnat varit jag som missat - ty vecka 36 var det 2 fredagar i rad, och vecka 37 var det 2 lördagar i rad. Very confusing. Men idag är det torsdag och imorgon är det fredag. Precis som de skäää vääää


Superfredag. Jag föddes på en fredag, och fredag är veckans bästa dag. Inga andra förslag godtagbara. Skola, fika med Hillevi, teatriz med ~~kurskamraterna~~ sen får vi hoppas på utgång (hatar att vara under 20 - ovissheten vet aldrig någon ände). Tagga supa!!!!!!!!!!!!!!! Skoja ;) Eller....?

Idag var jag på stan med Sofia G, sedan Sofia G + Eija, sedan Eija + Elin L, sedan Eija + Linnéa M. What a crazy day! Alla bara avlöste varandra, rätt slumpartat dessutom. Såg massamassamassa gamla högstadiepeople från Hagatiden. Alla såg så jävla vuxna ut. Varför är alla vuxna? Är jag vuxen?

Det är nästan så att man aldrig blir riktigt klok. Men vem fan vill vara jävla besserwisserUggla, egentligen....


Ehhh, pluggförhalning once again gissar jag på. Jävla odisciplinerade Jag.

Kommentarer
Postat av: Emma

har ingen koll på dagarna över huvud taget, fett drygt

2010-09-23 @ 23:48:04
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0