2010-09-27

Cha cha bloggiz. Ledsen att jag försummat dig så den senaste tiden, kanhända att livet kom emellan. Fast vid en andra betraktelse är jag inte ledsen utan GLAD över att dina glödande järnklor inte alltjämt har mig i sitt fasta grepp.


Lyssnar på Britta Persson, hon är fucking amazing - varför har jag missat henne hela mitt liv?
Känner mig nöjd och tillfreds med tillvaron för en gångs skull. Kanske beror på att jag har de underbaraste vännerna i världen, kanske beror på att det är höst, kanske beror på att winston är så fantastiskt sötdryg med sin multipla personlighetsklyvning. Kanske beror på att jag är ledig imorgon.



Kanske beror på John Lennons existens (om än inte fysisk men på andra vis).


Fast måste man veta egentligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0