allallallallalla förortsbarn

Det finns tre punkter som försvårar alternativet att bo kollektivt med folk jag inte känner (dvs att man börjar hyra hos ett redan existerande kollektiv), och det är dessa tre:

  1. Piano (synth är EJ ett alternativ)
  2. Katt
  3. Musik -> Hög volym många h/dygn

Sååååeeeeh, min enda chans till kollektivt leverne är att bo med folk jag redan är vän med, som troligen kan acceptera ovanstående krav. Den som lever får se osv osv. Men likväl är det en boform man måste ha varit med om! Eller som jag måste ha varit med om!




Vad fan har jag för skit på min dator egentligen? Ganska ofta blir jag rädd för mig själv...


IMORGON ÄR JAG LEDIG. Åh ljuva sömn, som jag längtat efter dig, tänkt på dig, drömt om dig

Kommentarer
Postat av: Monica

Haha jag fick plötsligt en bild av hur det skulle se ut om vi bodde i kollektiv:

Båda älskar musik, mycket musik och blandade smaker (visserligen är musiksmakerna ganska lika på vissa plan, turligt nog)

PLUS att båda älskar att spela musiken högt.

Summan av kardemumman skulle bli olika musik på väldigt hög volym i var sitt rum!(mer)Tinnitus eller möjligtvis hjärntumör?

2010-09-07 @ 19:05:10
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

Hahahaha, men hade det inte varit det ultimata kollektiva levernet?! Hjärntumör och Tinnitus indeed - men ack så värt det!



Ska fan sätta upp lappar på Å-hem Centrum: "Musik/vegetarian/djur/fekke/chill/student/vänster/feministiskt kollektiv sökes! Snäll chey e ja! Call me bitchez"



Ellllller så styr vi flera véner sénaré när du e hema!!!

2010-09-07 @ 19:45:41
Postat av: Emma The Queen

"Det finns tre punkter som försvårar alternativet att bo kollektivt med folk jag inte känner (dvs att man börjar hyra hos ett redan existerande kollektiv)"



naaaaaaw tack gumman för parentesen, kunde inte lista ut själv att "att bo med folk man inte känner" är i princip samma sak som "att man börjar hyra hos ett redan existerande kollektiv" :---------------)

2010-09-10 @ 02:13:11
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0