hej molly...

....bra att du stödjer hbtq-kulturen gumman;

"...De som är bäst dokumenterade är Molly-husen i det tidiga sjuttonhundratalets London. »Molly» är ett slanguttryck som användes för feminiserade män som träffades i särskilda hus och på särskilda krogar. Dessa mäns genuspraktik omfattade transvetism, dans och anala samlag"

Hittade en smårutig flatflannel, längst bak i en garderob jag sällan använder i mitt rum. Sjukt värt eftersom att den är jättesnygg!!! Gratis är gott. Längtar till helgen eftersom att den är super. Jag menar lyssna bara (eller, ja - läs) :

 

  1. Fika med Hillevi fre. em.
  2. Teater med ~~klazzen~~ fre.kväll
  3. Ev. queerklubbning på Aschanska efteråt (där jag för övrigt aldrig satt min fot tidigare, schpénnande)
  4. Avskedsfekke för Krille på lördagkväll med förmodat folkligt folk
  5. Höstrea på Emmaus på söndag
  6. Improshow på Idun alternativt utbildning på Folkets Bio, söndag
Super liksom! Plus att man får dineros 25/9 också, aldrig fel. Funderar på vad man prioriterar mest utav: ljudkort, skrivare eller extern hårddisk med cpmkt Gb. Hatar att köpa tekniska saker, kan inte komma på något tråkigare att lägga pengar på..... HATE TECHNIC 4 EVAH


(I min underbara helglista har jag självfallet uteslutit alla tråkiga pluggtimmar som denna helg dessvärre också kommer att bjuda på. Listan såg mycket roligare ut utan!)



taggande hälsningar/ fillieyo

Kommentarer
Postat av: molly

hbtqi-kulturen om jag får be..

2010-09-21 @ 23:26:44
Postat av: Emma The Queen

molly har helt rätt...



sen köper du ett ljudkort antagligen?!??!

2010-09-22 @ 00:03:06
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0