tråkiga favvizarrr

Listor är ju till för att stjälasssss sååååå here ya go:


blomma
- orchidaceae phalaenopsis (kanske mer känd som orkidé), men även pelargoner för att det är så old-school
lösgodis - gillar inte godis egentligen, men saltlakrits isf
klädaffär - gillar mer att få kläder gratis!
makeup-märke - E. Funkhouser
plagg - jeans, passar vid de flesta tillfällen
klädmärke - köper inte märkeskläder
spel - SNES
sysselsättning - studerar genusvetenskap på umeå universitet / vikarierar som personlig assistent
skor - är jag tvungen att välja så säger jag ett par perfekt slitna converse
högtid - gillar inte högtider. tror mer på spontanitet än uppstyrdhet
artist/band - The Beatles, men gillar även enormt många andra ur de flesta genrerna
snacks - OLW Cream Cheese! Eller brie/mögelost+kex
parfym - Replay - intense
magasin - Djurens Rätt
film - just nu: boys don't cry, pulp fiction, edward scissorhands, american beauty, star wars-trilogin, persepolis
tv-serie - tv-serier är ett avslutat kapitel för min del
blogg - juveniledetention men självfallet mina nära vänners bloggar också ::::)
tecknad figur - läser inte serier så ofta längre, men Nemi är alltid kung
årstid - höst (L)
djur - katt
läsk - trocadero
bok - tusen strålande solar - khaled hosseini, lite spontant påkommet. är ingen bra boktipsare då jag sällan läser romaner
saft - gillar inte saft tillräckligt mycket för att ha en favvo. gillar INTE blandsaft iaf!!!!!
mat - den jag lagar ;);););)
dessert - tårta går fan alltid hem. med mycket grädde!
bröd - är ingen brödmännischka. men vad som helst som är hembakt
färg - RÖD
brunutansol - nej? jag är den enda västerlänningen som inte föraktar min naturliga vithet
bilmärke - hatar bilar
grönsak - rödlök, det är fan livet. eller ruccolasallad. om något av det klassas som grönsak?
resmål - England, Ryssland, Indien
bär - smultron
kroppsdel - händer
disneyfilm - måste fan säga Ringaren i Notre Dame eller Aristocats
parti - Vänsterpartiet
dialekt - göteborska antagligen!
restaurang - nåt indiskt
accessoar - festivalarmband, inbringar ljuva memoriez <33345

Kommentarer
Postat av: Emma

lök är väl en rotfrukt???? saknar mitt festivalarmband ibland :(

2010-09-28 @ 11:53:51
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

en morot är en rotfrukt as well men jag ser ändå morot som en grönsak?!?!?!?! gränserna är hårfina!



varför tog du bort det gumman, nu måste du vänta 9 mån till då återfår det :(

2010-09-28 @ 13:49:22
Postat av: molly

lök är en lök

2010-09-28 @ 13:58:08
Postat av: /innehavaren av denna blogg

du är en lök

2010-09-28 @ 16:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0