lulisch

CSN är riktigt jävla sinnesförvirrande emellanåt, ett härligt irrationsmoment i vardagen. FATTA ATT JAG BEHÖVER KÖPA KURSLITTERATUR!!! Suck.

En jävligt boring lista som ni alla kan och kommer att koppa:

Har du pojkvän/flickvän? Niet
Är du kär? Well no
Hur tidigt stiger du upp? Olika beroende på schemat. Men typ kring 08.00
Vem/vilka vet mest om dig? Några, orkar inte skriva namn
Gillar du att slåss? Idiotisk fråga. Är pacifist

Vad ska du göra ikväll? Dryga framför dattan - vad annars gör man en danksöndagskväll?

När var du senast full? Igår
Har du utländska föräldrar? Min mamma är gotlänning?
Var har du ont? Ingenstans för tillfället *Lucky Me*
Är du bra på att måla? Lade nog av innan jag hann bli det. Det är ett ganska avslutat kapitel.
Vem kramade du senast? Lovisgurrrrl
Vad längtar du till? Framtiden
Vad heter dina husdjur? Winston (obs: inte efter Churchill!)
Har du körkort? Fattig antibilist - så nej

Favoritgodis? Gillar egentligen inte gorra, men saltlakrits då
Morgon- eller nattmänniska? Natt 4-everrr
Sparare eller slösare? Varken eller

Har du några homosexuella vänner? Ehhh, ofta jag skulle umgås med samhällskroppens cancersvulster?!?! Vad tror ni om mig????? SKOJA, självfallet har jag deeeet, flera därtill <33345

Bio eller promenad? Efter att SF fick monopol så blev själva biofenomenet tämligen ointressant. Så promenix
Är du kittlig? Det är alla?

Rädd för insekter? Är bara rädd för höjder
Anser du att du är stark? Hahahaha AHHVISST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0