6/9-2010

Favoritcafé: I Umeå: Kafé Station. Annars så gillar jag Peace & Lovekaféet i Borlänge enormt! Och Kafé Tornet i Sthlm.
Favorittidning: Läser mest politiska tidsskrifter och dagstidningar, har ingen speciell favorit.
Byter gärna garderob med: Någon med NICE unika clothes i min storlek
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart ellerrr?
Sminktips till allmänheten: Överdriv inte.
Mitt rum kan beskrivas som: Organiserad stökighet men ganska hemtrevligt ändå. Musik!
Mig själv med tre ord: Insiktsfull, dank, tillmötesgående
Jag ville bli när jag var liten: Veterinär eller journalist
Nu vill jag bli: Klok, frilansande skribent, samhällsdebattör
Är det nåt du absolut inte äter: Kött fifan
Hur många kuddar sover du med: Dos
Morgon- eller nattmänniska: NATT fattar du?!?!?!??!!!!
Sparare eller slösare: Inget av dem (alternativ)
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Vet inte om jag vill ha barn. Men om: fler än 3.
Största svaghet: Min disciplinära sida är inte alltid vad den borde vara, vilket kan få negativa konsekvenser.
Det här är jag bra på: Argumentera, skriva, laga mat.
När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Cyklade hem ifrån min syster med bullar i magen. Lyssnade på musik.

Har du sett något konstigt på sistone? Man får se en hel del konstiga saker om man vistas kring Lindellhallen under nollningstider

Var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu? London


Vilket dubbelnamn skulle du ge dig själv om du var tvungen?
NEJ

Vad ser du som det största problemet vi har här i världen? Makthunger, patriarkat och kapitalism (varav de två sistnämnda visserligen är tillvägagångssätt för att stilla det förstnämnda)

Vilken saga är din absoluta favorit? Bockarna Bruse är väl king

Om du bara fick lov att klä dig i en färg resten av livet vilken skulle du välja? Svart

Hur många kjolar äger du? 27. Minus 27

Vilken bok ligger på ditt nattduksbord just nu? "Från Sapfo Till Cyborg - Idéer om kön och sexualitet i historien"

Vilken årstid tycker du allra bäst om? Hösten. Med andra ord är jag en lucky bitch just nu.


Varför känns det som att jag gjort exakt denna lista tidigare? Déja Vù all over och sådär. Skitsamma, nu är den gjord igen i så fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0