dårar och idioter

Har en ~~kompisdejty~~ med Emmzangurrl. Kommentar från henne nyss: "I remember the days you where straight. Those where the happier days". SÅ JÄVLA SANTY?? *skoja* *skrattar*

Fick även en present: 2 bilagor från Jehovatown, dvs VakttornetbullshiteN. Den skall läsas med glädje! Fast ilska. När jag fick dem: "Här får du så att du kan bli frisk" (botad från min abnormitet även kallad homosexualitet dvs) (obs hon var ej seriös om ni mot förmodan inte förstår det)

Visste ni - Jesus tar bort världens synd!!! Fan så bra läsning! Om man vill spy och hänga sig på samma gång.

Ska skriva ett inlägg om det enfaldiga religiösa begreppet synd sedan, för det måste fan diskuteras.

Utdrag ur vaktornet: "Den som umgås med dårar och enfaldiga går det illa. Men tro inte att 'de enfaldiga' eller 'dårarna' behöver vara dumma i huvudet rent bokstavligt. De kan tvärt om vara helskärpta. Det är om de inte respekterar Bibelns normer som de är dårar - i Guds ögon. Och du skadar bara dig själv om du är som en kameleont och ändrar färg bara för att passa in ibland dem."

Okej, Gud - jag är så jävla gärna en dåre i dina ögon! Enfaldig! Jag kan vara det for ever om du vill, pusspuss

Nu ska vi käka glass / Mvh Dåren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0