det är kult på restaurangen

Den här dagen är bara helt jävla underbar. Vet inte ens varför, den ba ereeee


Jobbade imorse för första gången på tep en månad och trots att det innebar uppstigning vid 06.00 så kan jag bara älska att vara personlig assistent. Det måste på riktigt vara ett av världens bästa jobb. Kan liksom inte komma på många andra som man alltid, oavsett vad, känner sig så lycklig över, efter avslutat pass.

Open ägde. Att uppnå trängseldödens konserteufori på Säkert! samt uppleva Anna von Hausswolffs magiska framträdande från ljusdepån med min älskade var nog helgens vackraste. Så jävla underbart det var.

Som när jag nyss stod på unigården i solskenet och avnjöt BD parallellt med en ciggzor, de enkla ting som göro livet vackert.

Är fortfarande på uni ensam, skall strax intervjuas för UCGS, därefter chilla ("plugga"?) och sen bär det av mot att ta min bokkafé-pilgatan-oskuld tillsammans med genuzarna. Skamligt att jag ej besökt skiten tidigare. Vad kallas det, hemmablindhet?

Vill cykla.

Tjingy tjing bling bling herråp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0