saknarey påskäggy


Pappa förklarade att det ej blir påskägg för oss barn i år, SORGENDÖDEN. Det faktum att jag är yngst i en syskonskara av sex barn där alla alltså är i 20-årsåldern=vuxna bortsett från jag *19 turning on 20*, är EJ ett argument till att inte erhålla påskäggens magik. Ålder är bara en siffra.....................

När/Om jag får barn ska de fan få påskägg tills de är 50. Det förtjänar alla. Punkt.



Ett minne blott...


PS. Snorkiga kommentarer om att jag kan ge mig mitt eget påskägg undanbedes, ty det är INTE samma sak....RIP. DS

Kommentarer
Postat av: Amandaa

Ååhh, jag vet känslan! Du ska få ett försenat-inte-samma-sak-ägg av mig efter påsken. Lovar!!

2011-04-18 @ 00:32:05
Postat av: fillizor

Gumman, vad vackert, blir typ tårögd av din ödmjukhet!!

2011-04-18 @ 21:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0