wöwösöndayyy



Vet ej om jag har svårt att anpassa mig till att den tidigare rådande vinterkylan är ett minne blott och vårsolens värme ter sig var jag än är, om min neverending förkylning ger mig oanad feber, eller om jag stigit in i klimakteriets ickereproducerande värld några decennier för tidigt, MEN FAN VAD VARMT DET ÄR ÖVERALLT HELA TIDEN!!!!12344 Vad gör man ens åt det *It's getting hot in here so take off all your clothes* eller VAED

Är klar med pluggy, skönt att kunna ha typ en timme left innan sömn att umgås med Rozen och Willbur (min bror som inte heter Willbur) som sover här inatt, StockholmsbesökareN. Ville se film. Hann ej. Livetlivet.

Till hösten sökte jag följande, i inbördes ordning: Idéhistoria A, Historia A, Statsvetenskap A, Etnologi A och slutligen Filosofi A. Är taggad på ännu en plugghöst, med förhoppningen om att inget kommer kunna äta upp mig lika mycket som genusplugget gjort (nog för att jag älskar genus mer än livet men att det är hårt skola ingen förneka).

Skall bli smart. Smartare. Smartast. Suga åt mig all kunskap som en jävla svamp. Älskar smörstekt skogssvamp, så jävla gott *akademiker och gourmand på samma gång*. Usch vad snobbigt. Hatar snobberier. Skall sluta med allt sådant lovaar


Klicka på bilden för LÅT:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0