dedikation till älsklingsfrankie<3

Vi började äntligen på Skins säsong fem igår (ogillade karaktärerna i trean och fyran även om avslutningen var bra), och med är världens bästa karaktär som både jag och Rosita fått en mini-crush på <3 Her name's Frankie, hon är väldigt queer och androgyn, och hon har två gosepappor till föräldrar. Hon är så liten och söt och snygg och har tyvärr halvtaskig självkänsla men samtidigt tar hon inte skit.

Övriga karaktärer är en bra blanding, tror att denna säsong kommer Ä-G-A!

Här är vår lilla gullesnäcka iaf:


Hon äger iaf. Bortsett från ännu mer Skinstittande idag har vi äntligen möblerat om i sovrummet, det blev mycket större! Äntligen skall jag börja skriva vid skrivbordet nu, när det flyttats till fönstret. Feels greajjjtjtjtjtjtj

En ännu greajjtjtjjtjtjt sak är att jag fick en pengacheck idag!! Randomskatteåterbäring jag inte visste ett skit om!! Måste alltid tro på ödet för det kan inte vara en slumpy att jag bara får randompengar när jag som mest behöver dem.

Följaktligen: Ikväll blir det Pipes!!!!! För första gången på 1000 år!!!!!!!!!!!!!!!! Så gammal är jag.

Åtminstone i sinnet. Men det skall jag förstöra/förbättra nu med alkohol, hiheheiiehehieheieheoheoeeoh!!!!!!

Hejz på dejz

PS. Ironin att vi nyss snackade om att våran gigantiska 80-talsmicro utan roterande platta duger: "alltså den värmer ju ändå bra, vi behöver inte byta ut den än på ett tag." och så dog den (permanent) en minut efter det. LOLZ. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0