~~för upptagen för att bloggy~~

Snart vankas jobbfria tider, går av ett pass imorgon samt avverkar ett kort på fredag; därefter är jag ledig fram till onsdag. Tog ledigt pga av Pride som jag dock inte ska på längre, men satan vad jag ska:

1. Sova
2. Äta assega frukostar
3. Dricka öl
4. Spela Zelda Ocarina Of Time
5. Göra ingenting
6. Idka värdelöst och innehållsfattigt facebookande
7. Pussa på rosita

Älskar att vara ledig!!! Det är det bästa jag vet!!!! Avundas alla som har betald semester. Vilken jävla välfärdslyx.
Efter onsdagen jobbar jag ca 5 dagar till SEDAN HAR JAG 2 VECKOR FRITID att slå ihjäl ::::))) 

Annars så trivs jag fett bra i ~lyan~, håller på med det mesta men vissa rum känns rätt klara. När jag är på jobbet längtar jag bara hem hela tiden för att jag trivs så bra där, en helt obeskrivligt fantastisk känsla.

Så, till er som care 2 join; See ya'll on saturday! Kommer ni så blire GRYMT

xoxo

Kommentarer
Postat av: mollsan

du glömde:(

8. vara med gänget

2011-08-04 @ 00:48:04
URL: http://blondinmolly.blogspot.com/
Postat av: /innehafvaren av denna bloggy

Glömde ej, det är en för införstådd självklarhet för att ens behöva nämnas!!

2011-08-04 @ 16:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0