2nd va

Hemkommen från second-hand-shit. Hittade massa schnize tex en stor inramad bild av Umeå Anno 1989, sedd från älven, en jeansskjorta som svar schnügg, 4 st filmer:

1. Ondskan "Har du knullat me kökshoran???"
2. Chocolate (johnny deppfascinationen kommer ej gå i stöpet)
3. FUCKING ÅMÅL!!!!!11 (som jag letat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
4. Mulan (den enda Disneyklassikern vi aldrig köpte innan alla filmerna blev skit)

Obs alla VHS 'cause it's cheap och jag gillar gamla skolan.

Även albumet "Jagged Little Pill" av Alanisgurrrl till min ~skivsamling~. KUL

*älskar att konsumera*

Nu ska jag laga foodie till mig sj, de andra ska äta kaukasisk turkey. Familjemiddag för den fyllande brodern, första gången rozziegurrl deltar på ett sådant evenemang. Blir sköjjjj


PLUS att vi såg en stor gosedjursunicorn som såg exakt ut som i robot-unicor-attack. VILLE HA :,,,,,( men kostade typ 200 = ej värt

Hej då

Kommentarer
Postat av: lena

kung pax se ondskan

2011-02-04 @ 18:46:48
Postat av: molly

lena aka molly

2011-02-04 @ 18:47:10
Postat av: /innehafvaren av denna bloggish

oki lena



blir nicnic!

2011-02-07 @ 23:36:57
Postat av: Anonym

Kung filmer du hittade! Älskar alla dem!

Men jag har ju också världens bästa filmsmak... ;) fNizZZz

//Monka

2011-02-12 @ 01:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0