blablahejhej


Såg en påse högt uppe i ett odefinierbart träd. Hur kom den ens dit

Passet blev förlängt till 16.00 nu ist = 22 h pass. Kallar marslönen för ~~peace'n'lövvv~~lönen för det är precis vad den är. Åh ljuva juni, komsikomsi

Imorse när jag vaknade var jag mer utvilad än jag varit på typ 2 månader. Så jävla sköööön..T. Solen ba hej hej smekte mitt ansikte, och sen en vacker människa bredvid mig. Idag var en bra dag.

Vill egentligen kolla på kvällsöppet där de diskuterar den etiska aspekten i att som västerlänning besöka diktatoriska länder på sin semester. Vill egentligen kolla ty det är ett ämne jag länge gått och grunnat på så där. Fast problemet är att jag ogillar att kolla på tv, så skiter väl i det probby. Ska plugga istället *försöker att vara uppstyrd fastän jag är raka motsatsen*

Detta jobb måste ju vara det bästa för en studentjävel som jag. Plugga på jobbet, det är ju ASMASM *sparar dyrbar tid*

På fredaaaaa blire tacotaco med kingisarna, på lörday blir det ost-vin-sällskapsspelskväll med genuzar. Alltså fan vad jag är sugen på ost. Och vin. ÄLSKAR ATT NJUTA, MAT ÄR DET BÄSTA SOM FINNS.

På tal om mat såg jag Sveriges Mästerkock eller vad fan det heter. Så jävla nice: Gå in i ett rum överfyllt med fantastiska råvorar och man får välja 10 st och göra vad man vill av de under en timme!!! En sak jag ej förstår med sådana där tävlingsprogram är att det alltid är en stor majoritet med asdåligt självfortroende som åker dit, som blir typ helt psykiskt nedbrutna av stress och kritik.

Varför ens delta i skiten om man bara mår dåligt av det? Stupid fools, skulle aldrig delta i sådana onödigheter.

(Varför handlade hela detta inlägg om tvprogram, det var inte min mening)

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

du kan ju kolla på tv EN gång i alla fall om det är något du vill se, inte så att du pajar din "image" pga det... less

sen såg jag också mästerkocksprogrammet, varför gråter alla?! och hon från umeå hade typ köttsår på hakan och överläppen? dåligt översminkat iaf...

2011-02-10 @ 12:55:53
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0