dagen dagen


Alltså vad är upp med att man numer kan chatta trots att man bara är inloggad på hotmail och inte msn? Ska man inte ens kunna läsa sin jävla hormail (obs ej felstavning) utan att behöva bli stressad över att massa folk ska kontakta en hela tiden... Vill man chatta loggar man för fan in på msn........ SKARE VA SÅ SVÅRT ATT INSE *sänder arga telepatiska tankar till hotmail/msn-crew*

Träffade också på den sura busschauffören igen (eller vadå "den" i bestämd form, som om det endast funnits EN, löjligt...). Hen gjorde inte min dag, hatar omotiverad ovänlighet. Speciellt när de kör fel efteråt.

Annars har dagen varit bra, har sett 50 par bröst, ätit ~~snacks~~, ätit stekta champinjoner *längesedan*, varit smart och vältalig (Är i en period då jag känner att jag har språket i min makt. De kommer och går - beroende på hur mycket sömn jag får. Eller tar.), blivit bortrövad, beskådat mina fina vänner och pussat min vackra rorro med fetsmink på.

Nu ska jag pluggy ännu mer, tare aldrig sluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0