älskar ej åke green


Du gör alla dagar så otroligt meningsfyllda. Det finns ingen värdelös dag, med dig vid min sida. Hur mycket eller lite man än tar för sig av tiden spelar mindre roll. Alla av lika stort värde, ändå. Det är vackert.

Sitter och funtar över hur fan man ska klara kommande månad utan tillstymmelse till några givna ören av CSN. "Skyll dig själv som inte skickar in ansökan i tid, idiotjävel" kan tyckas. Vilket jag också delvis kan hålla med om. Men oavsett vem skulden ligga på, eller om den ens existerar, så är det bara att svälja vägg av låtsasångest och fånle av glädje åt lyckan att man åtminstone lever i ett I-land = man ej behöver svälta ihjäl trots att man har 14 öre på kontot.

Tur att jag får en minischminilön iaf. Torsdag? Jag vill fika. Dricka öl. Äta god mat. Äta ost. Köpa en flatflanell (dock än hellre få en flatflannel gratis, aningens mer värt), färga håret, köpa ett nytt nagellack. Sen är jag nöjd. Plan B är väl Pace&Lovebiljett, kamera samt t2's (som de skriver på QX lol). Men det tar vi i mars.

Men pengar är överskattat. Inga sorger hos mig va




Tackar Sofiegurl ödmjukast för hennes vilja att förklara mitt problem med youtubegrejen. Illustrerar ovan att din hjälp gav resultat!

PS Vi lyssnade på delar av åke greens kända predikan. Jag ville spy och dö på samma gång :-) Vidriga människa. Förstår verkligen inte hur man kan vara bokstavstrogen. Då är man helt jävla lurad och inskränkt. Tycker synd om sådana människor. Att inte ens ha sitt eget omdöme att tillförlita sig på. Vad fan har man då liksom. Inget. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0