bbbbeatlez

 

Alla drar på Fluxy 2night @ Scharren.

 

Vi fattigmän beger oss till SF istället (älskar presentkort 4-evah), och beskådar Svinalängorna. Noomi Rapace är som bekant med; hoppas på en insats i Millunium-klass från hennes sida. Annars räcker hon rätt gott som ~~ögongodis~~ också.

 

Ska styra biljard också, så jävla längesedan! Sen blire ~~fyllechaffis all night~~,

 

RING mitt nr om ni behöver fyllechaffis efter 12! En hunka för fullsatt bil (obs ej per person!) över stan = AV VÄRDE.

 

Tjing tjing, danza åt mig på roza villan e ni znela


Kommentarer
Postat av: Anonym

Noomi är bedårande att titta på..!

//Monka



PS: Anledningen till kommentar-spam från min sida; jag loggade in på bloglovin för första gången nu ikväll sedan januari! Crazy stuff...! DS

2011-02-12 @ 01:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0