blabla slutsumma om estocolmo


Cha cha bloggish, längesen vi språkades, längesen vi hördes, längesen vi kördes nananaa. Du är försummad! Men nu skall jag ge dig min villkorslösa kärlek återigen. Till 100% ! Målet är ~~no life because of blogging~~ inom loppet av 27 h. Ska väl inte vara så jävla svårt.

Stockholm var fantastico, träffade många gamla kära vänner men även nya. Intensiv och händelserik helg må jag säga. Bästa under veckan var visit @ Hallongrottan med Zandräää, middagen i Rågsved med Eija och hennes mamma, sist men absolut inte minst kvällen på Laughing Duck med Hannzooor. FAN vad roligt allting var!

Höll på att glömma, Harry B James (fast Harry B Gay ska det ju varaaaa) och Stampen. Bra shit det, alltså!

Det var även sjukt kul att träffa pappas flickväns son, 87:a. Sjukt trevlig ~plastbrorsa~ ba. Jag som redan har syskon så att det räcker och blir över, kastrullen rinner fan över, så ska man gå och få ännu fler!!!! Crazy life

Plus att jag såg en hare på 1 m avstånd i Coldhell (Kallhäll)!!!!! Det var bland de bästa naturupplevelserna jag upplevt so far.

Gillade även förortsgangztaungarna på pendeln:

Liten typ 12-årig fett gangztagurl går förbi min plats, säger kaxigt: "Hej"

Jag, ger henne en förvånad och halvt obrydd blick, typ "Lullzzz va vill DU"

Hon: "Snygga ögonbryn!"

Ba, aha. Konstiga människor möta man hela tiden. Det som äger med ~~big-city-life~~.

Men nu är jag alltså hemma bland björkish igen. Hade turen att åka buss hem från Sthlm-Härnösand med old_lady_ Carina från Finland, hon pratade konstant i 3,5 h!!!! Hon var typ en gammal version av jag, därför var samtalet otroligt angenämt som ni förstår.

Dock så sinkade hon mitt plugg som fan. Känner ej hopp för denna tenta, jag har inte ens börjat....ehhhhhhhhhhhh *borde känna ångest men förtränger*

Nu ska jag schtäda och pluggish, och återhämta allt kaffeintag som jag försummat under min Stockholmsvistelse (drack TRE koppar på en vecka. TRE!!!!).

Tjing tjing / Mvh znygga_ögonbrynscheyen unt Sir Winston

PS Bästa på hela resan var att jag tappade ena piercingkulan till läppen på Nyår, och den andra kulan på söndagen. Var helt säker på att piercingen skulle läka igen eller nåt :):):) Note 2 self: ha alltid extrakulor i börsN DS

Kommentarer
Postat av: Monica

Köng resa! Vill som sagt höra mer om den inom en snar framtid :---)



Haha skön komplimang! Jag fick faktiskt också komplimang för mina ögonbryn en gång på Pipes! En tjej ba: "Alltså GUUUD vad snygga ögonbryn du har! Alltså förlåt men jag måste bara säga det!"

Jag kunde inte annat än tacka :)

2011-01-06 @ 20:10:27
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: /innehafvaren av denna bloggish

Jaaaa, det måste du få gumman! Hoppas vi kan ses nästa veckish? Vore la på sin plats!



Haha älskar när randomfolk ger randomkomplimanger. Situationen jag var med om var dock sjukt svår att avgöra om det var en komplimang eller ironi. Man kan aldrig veta med 12-åriga förorts-pendel-låtsas-gangzta-gurlz helt enkelt!

2011-01-07 @ 21:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0