blondie



Min pluggykompis, sötaste gosen, ~~enda mannen i mitt liv~~ (=obligatorisk flatkommentar lol), mesen, mongokisse, mysemyse, gosy pusspuss

Drömde om Storkisse i natt. RIP världens bästa gubbe </3 Drömde om en GIGANTISK princesstårta. Fan vad god den var. Den räckte hur jävla länge som helst. Varför var det en dröm

Behöver en livscoach. Som sliter upp mig ur sängen. Om hen inte lyckas häller denne ett spann isvatten över min odrägliga pluggförhalarschkalle (rätt åt den isf). Om jag inte börjar med pluggy kommer hen  och piskar mig + slår med linjal över fingrarna/handryggen till att jag börjar skriva/läsa.

Förnimmer ej pluggymotti. Var äääär deeeeeeeeeeen???

CSN kirrat iaf, hoppas att få erhava pengarnas ljuva sötma nästa vecka dårå

Kommentarer
Postat av: molly

FYFFAAAN vad gott med prinsesstårta. kan vi inte gå och fika det nästa vecka nån gång..



jag kan bli din livscoach, har inget bättre för mig :)

2011-01-28 @ 16:21:13
Postat av: /innehafvaren av denna bloggish

Jaaaaa <333334567890 På mekka eller NK, där är de godast! älskar borgarfiken



Ehhh LÄTT! Du måste dock gå upp jättetidigt om du ska vara min personliga väckarklocka :( Pallar duuu?

2011-01-28 @ 16:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0