csnraget


Längtar efter sommar, värme, dankhet utan ände, förslöade dagar som aldrig vände. Synd att det är cirkus 3 mån till av snöhorans befintlighet fndkflsfhsjölkadkfsakäfajkfäas

Chillin' in Bredvik, ett ~~gott sommargöra~~.


Sedan vill jag bara tillägga en grej till:

HAAAAAAAAAAAAAAAAAATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRR CSN

VARFÖR kan jag inte lämna studieförsäkran för? VARFÖR skall skiten krångla HELA tiden?!?!??!?!??!?!!!!!!!

CSN existerar endast av ett skäl; för att gå mig på nerverna. Jag är helt och hållet övertygat om att det påståendet stämmer till fullo.

KSMB va väl nice. Okioki

Ni borde se Trainspotting igen. Den är bra.

Kommentarer
Postat av: molly

sjukt nice att vi kom ut till lovas stuga den där kvällen!!!!!!

2011-01-26 @ 18:01:47
Postat av: /innehafvaren av denna bloggish

jappzor! körkortsvänner ägerrr! repris på den

2011-01-26 @ 18:12:07
Postat av: /innehafvaren av denna bloggish

jappzor! körkortsvänner ägerrr! repris på den

2011-01-26 @ 18:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0