"inget dansbandsluder"

Heiji heiji sorrysorry bloggy för att du alltjämt försummas. Mina internetvanor har totalt krossats nu på senare tid. Vilket förvisso är rätt possy med tanke på att jag spenderade obehagligt mycket tid utanför ~~det verkliga livet~~ förut.

Det kommer nog att förbli så ett tag framöver; jag har nämligen som plan att bli tofflarnas toffel innan nästa kvartal tar vid. Ett mål värt att nå!!!!!!!!1112

Är ej taggish på kommande dygn; pluggy på uni från 10.00- ca 16.00, sedan middag hos Rose/Rozziegurl/Rorroboy/Rozie, jobb 18.00-08.00 på fremorgon. DÄREFTER skola från 09.15-12.00

= Bästa dygnet i mitt liv <333345


MENE sen blire helg va va då e jag nöjd för den blir skoj oki hejdah hejdah




så jävla classic flogging mollybild (man blir sådär när man hörom va)

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

haha alltså serri jag är typ rädd att du kommer bli en toffel :-(

2011-01-20 @ 08:50:35
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: filliezzz

med all rätt! :D:D:D:D

2011-01-20 @ 16:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0